OFFICEGUY

תוכנה להפקת חשבוניות מס באינטרנט

תוכנה להפקת חשבוניות מס באינטרנט
הימים שבהם ישבתם מול מחברות וקלסרים עוברים מן העולם וכעת ניתן להפיק חשבוניות, קבלות ודרישות תשלום בצורה מהירה, קלה ונקייה דרך האינטרנט. OfficeGuy מעמידה לרשותכם אפליקציית ניהול חשבונות מתקדמת, ממוחשבת הנמצאת אונליין, ומוציאה עבורכם חשבוניות ירוקות עם חתימה דיגיטלית ומעניקה ועוד הרבה מאוד אפשרויות ויתרונות. 

למה עם האפליקציה שלנו?

ראשית, אם אתם רוצים הפקת חשבוניות באינטרנט חינם תוכלו להצטרף אלינו ללא עלות או התחייבות, ולהשתמש באפליקציה להפקת עד 10 מסמכים בחודש. אנו סמוכים ובטוחים שתמצאו את התוכנה הרשומה ברשות המיסים ובמס הכנסה ככלי יעיל ונוח מאוד, ובוודאי תרצו להרחיב את השימוש בה לפי צורך. מדובר באפליקציה אינטואיטיבית שבעזרתה תוכלו לשלוח את דרישות התשלום, הקבלות וחשבוניות המס ישירות ללקוחות בלי סיבוכים והמתנות מיותרות, וגם רואה החשבון שלכם יעודכן בהן אוטומטית כל חודש. תוכלו להשתמש בה בין אם אתם עוסק פטור או מורשה, עמותה או חל"צ, חברה בע"מ או שותפות, וזאת בכל סדר גודל – החל מעובד אחד ועד לאלפים. אגב, האפליקציה זמינה מכל מכשיר נייד או נייח והמידע כולו נשמר באופן בטוח לחלוטין ומגובה בענן, מה שמייתר את הארונות העמוסים בקלסרים מתפוררים משבע השנים האחרונות.

עוד המון אפשרויות לרשותכם

עם תוכנה להפקת חשבוניות מס מבית OfficeGuy אתם מקבלים עוד מגוון רחב של פונקציות חשובות. כך לדוגמא, התוכנה שלנו יודעת להפיק אוטומטית דוחות שימושיים מגוונים, ביניהם חישוב אוטומטי והפקה של דוחות מע"מ, מקדמות למס הכנסה, מידע שימושי למילוי הדוח השנתי לרשות המיסים, וכמו כן קיים בה חיבור מלא ל–CRM עבור יצירת דוחות בהתאמה אישית לכלל הצרכים. בנוסף לאופציה של הפקת חשבונית מס היא גם מאפשרת ניהול של הפקדות מזומן ושיקים נכנסים ויוצאים, בעלת חיבור לסליקת אשראי ומוציאה בסליקה קבלה אוטומטית, בעלת חיבור לאפליקציית חנות וירטואלית, לאפליקציית הוראות קבע, לאפליקציית בילינג, ועוד.

למידע נוסף והצטרפות

המעוניינים להנות משירותי תוכנה להפקת חשבוניות חינם מוזמנים להצטרף כבר עכשיו ותוך דקות ספורות להתחיל להשתמש באפליקציה. כמו כן, ניתן לפנות אלינו לקבלת מידע נוסף בדוא"ל או בטלפון.
פוסטים לפי תגיות: מדריכים לניהול חשבונות בעסק/בעמותה

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.