OFFICEGUY

סליקת אשראי בנייד

סליקת אשראי בנייד

בעשור השני של המאה ה-21 קיימת חשיבות רבה למתן שירות מהיר, אמין וזמין ללקוחות, ובדיוק למען מטרה זו קיימות אפליקציות ומערכות התומכות בסליקת אשראי דרך הנייד. את המילה האחרונה בתחום תוכלו למצוא אצלנו ב-OfficeGuy ולקבל פתרון אלגנטי עבור העסק שלכם.

סליקה מהנייד - מה היתרונות בעצם?

היתרון הבולט והחשוב ביותר של סליקת כרטיסי אשראי בנייד הוא כמובן פתרון לסוגיית הזמינות. 
ניקח לדוגמא בעלת עסק לממכר בגדים שאותם היא מעצבת בעצמה ומוכרת בירידים שונים ובחוגי בית שהיא מקיימת ברחבי הארץ. עם האפליקציה שלנו היא איננה זקוקה עוד למכשירי סליקה מורכבים ולסיבוכים מיותרים ויכולה לחייב בקלות כל לקוחה באמצעות מכשיר הסמארטפון. 
דוגמא נוספת היא של עסק קטן לממכר מזון ואביזרים לחיות מחמד אשר סוכניו פרושים על פני אזורים שונים. גם במקרה זה, כל שצריך לעשות הוא להצטרף אל שירותי הסליקה שלנו ומכאן והלאה החיובים על ידי הסוכנים נעשים בקלות, במהירות, ביעילות וברמת דיוק גבוהה ביותר.

שירות מעולה ורווח בטוח עבור סליקת כרטיסי אשראי בנייד

כאשר אתם משתמשים בשירותי סליקה בנייד אתם נותנים מענה מיידי ללקוח, בכל מקום בו מבוצעת העסקה, ובכך זוכים להערכתו ותורמים להפיכתו ללקוח נאמן. אבל לא פחות חשוב, כפי שראינו האפליקציה זמינה בכל זמן ומקום ומכל מכשיר נייד, כך שאין סיכוי שמכירת מוצר או שירות תתפספס וגם אין כל סיבה לדחות למחר עסקה שיכולה להתבצע היום. 
מעבר לכך, מדובר באפליקציה בטוחה לחלוטין ברמת האבטחה הגבוהה ביותר (תקן PCI Level 1), כאשר פרטי הכרטיסים נשמרים באופן מוצפן ומאובטח במערכת עבור שימושים חוזרים. כל זאת, עוד לפני שהזכרנו את העמלות הנמוכות של שירותי הסליקה ב-OfficeGuy ואת האפשרויות השונות לבצע חיובים בהתאם לצרכיכם, לאופן פעולת העסק ולהעדפות הלקוחות שלכם ואת כך שהמערכת מנפיקה קבלה אוטומטית בעת התשלום.

לקבלת מידע נוסף והצטרפות לשירות

מעוניינים לבצע סליקת כרטיסי אשראי בנייד עוד היום? אם כן, הצטרפו לשירות שלנו ותוך מס' דקות כבר תוכלו להתחיל לסלוק. רוצים לקבל עוד מידע בנושא וליווי מנציגינו? כתבו אלינו בדוא"ל או התקשרו עכשיו לטלפון ואנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה והתלבטות.
הסליקה הניידת זמינה באייפון, באנדרויד, ובכל המכשירים הנפוצים.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לקבלת תשלומים בעסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.