OFFICEGUY

חברת סליקה באינטרנט - לבחור את הטוב ביותר

חברת סליקה באינטרנט - לבחור את הטוב ביותר

איך בוחרים חברת סליקה באינטרנט?

כיום יש מספר חברות סליקה באינטרנט אך רק אצלנו קיימים היתרונות של OfficeGuy:
  • כל הפתרונות במקום אחד - אנו חברת סליקה באינטרנט המציעה לצד שירות הסליקה מגוון רחב של אפליקציות הפועלות בסינרגיה מלאה ומקנות מענה שלם לצרכי הנהלת החשבונות, הפיננסים והשיווק בעסק או בעמותה. בין היתר, אנו מציעים אפליקציות בילינג, חנות וירטואלית וניהול חשבונות, וכן אפליקציות מתקדמות לשליחת מיילים ומסרונים עבור קמפיינים שיווקיים.
  • עמלות נמוכות - אם תבצעו השוואת מחירים עבור שירות סליקה באינטרנט בוודאי תראו כי אנו מציעים עמלות נמוכות במיוחד בעבודה ישירות מול חברת האשראי, לצד הצטרפות ב-5 דקות בעמלה מעט גבוהה יותר של כ-1.5% (חוץ מכרטיסי אמריקן אקספרס ודיינרס שבהם עומדת העמלה על 4 אחוז).
  • שיא הנוחות – יש שירותי סליקה לעסקים המבוססים על מכשירים ייעודיים שצריך לשאת ממקום למקום. ואולם, אצלנו מדובר באפליקציה שאינה מצריכה כל מכשיר חיצוני ופועלת דרך כל מכשיר נייד או נייח.
  • חושבים עליכם – כאשר בנינו את אפליקציית סליקת כרטיסי אשראי לעסקים השקענו מחשבה מעמיקה בצרכי המשתמש וביצירת חוויה נוחה, מהירה וברורה. התוצאה היא מערכת אינטואיטיבית מאוד שמתאימה לעסקים מכל הענפים שמוכרים שירותים ומוצרים שונים. בנוסף, האפליקציה מוציאה עבורכם חשבונית/קבלה באופן אוטומטי, כדי לחסוך לכם זמן רב.
מערכת OfficeGuy מספקת את הדור הבא ביכולות סליקה. הסליקה באשראי היא אינטרנטית לחלוטין, יכולה להתבצע מהמחשב או מכל מחשב לוח (טאבלט) או טלפון חכם. סליקת כרטיסי האשראי מחוברת להנהלת החשבונות שלכם, ל-CRM ועוד. 

דהיינו, כאשר מתבצעת סליקה במערכת ומתקבל תשלום באשראי, בין אם על ידכם בתוך המערכת ובין אם על ידי הלקוח/ה מחוץ למערכת, מערכת OfficeGuy מוציאה חשבונית ו/או קבלה על פי הצורך בצורה אוטומטית, ומעדכנת את כרטיס הלקוח/ה הרלוונטי.
המערכת מתוחזקת ומאובטחת בתקנים המחמירים בארץ ובעולם. OfficeGuy בתהליך הסמכה לרמת האבטחה הגבוהה יותר בתקן PCI העולמי ופועלת באבטחת SSL מלאה. כרטיסי האשראי נשמרים במערכת בצורה מוצפנת לשימור חוזר (תהליך טוקניזציה המייצר טוקן).

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לקבלת תשלומים בעסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.