OFFICEGUY

שליחת פקס מהמחשב - כך תעשו את זה בקלות

שליחת פקס מהמחשב - כך תעשו את זה בקלות
העולם מתקדם, ויחד עם הקידמה נעלמים לא מעט מכשירים אשר פעם שימשו אותנו נאמנה - וכיום יש להם תחליפים נוחים ומתקדמים יותר. אחד מאותם מכשירים הוא הפקס. אם בעבר לא יכולנו לבצע פעולות שונות מבלי לשלוח מסמכים בפקס, ומכשיר הפקס היה חלק בלתי נפרד מכל משרד - הרי שהיום אפשר לבצע שליחת פקס מהמחשב או לבחור בחלופות כמו שליחת מייל או הודעת טקסט. יחד עם זאת, יש מקרים שונים אשר בהם אנו נדרשים לשלוח בפקס חומרים ומסמכים שונים. משרדים שונים עדיין נדרשים לעבוד בשיטה זו, ולמרות שהיא יותר מסורבלת - אין לה כעת תחליף אחר במקומות מסוימים.

שליחת פקס דרך המחשב

במקום להחזיק מכשיר פקס שתופס מקום וכמעט שאינו משמש אותנו באופן שוטף אפשר בהחלט לשלוח פקס מהמחשב. יש מערכות אשר מאפשרות שליחת פקס באינטרנט. הכוונה היא למערכות חינמיות לשליחת פקס. למרות ש"על הנייר" מדובר בפיתרון מצוין, למעשה, על פי רוב מערכות חינמיות אלה הן איטיות יותר, ומאפשרות לשלוח כמות מוגבלת של מסמכים בפקס. כאשר מדובר בצורך שוטף בשליחת פקס, כדאי להעדיף אופציות יעילות יותר לשליחת הפקס. בייחוד אם המסמכים שאתם מתכוונים לשלוח בפקס הם חשובים עבורכם ואתם מעוניינים שישמר תיעוד מסודר לשליחתו של הפקס.

תוכנת פקס למחשב - כל היתרונות

אחת הדרישות המהותיות בשימוש במערכת אינטרנט לשליחת פקסים היא שהפקסים ששלחנו ישמרו לנו לצורך תיעוד, וכמובן שישלחו במהירות ובאופן אמין ככל האפשר.
כדי להצליח ולבצע משלוח פקס באינטרנט, אך ליהנות מהאפשרות לשלוח את המסמך במהירות וללא מגבלות, אפשר לעשות שימוש במערכת שליחת פקסים באינטרנט של OfficeGuy. זו מערכת פשוטה ונוחה לשימוש, הכוללת אפשרות לשמירה ולתיעוד של הפקסים שנשלחו. בצורה זו יש תיעוד לכל שליחת פקס מהמחשב מה שנותן לכם את האפשרות לשלוף במידת הצורך פקס שנשלח בעבר. המידע במערכת הוא מאובטח, כך שהפקסים שאתם שולחים חשופים רק עבורכם, והדבר הזה הוא יתרון מהותי בהשוואה למערכות אינטרנטיות חינמיות לשליחת פקסים.

איך לשלוח פקס מהמחשב ביעילות?

אם תהיתם איך שולחים פקס מהמחשב בצורה פשוטה ויעילה, המערכת של OfficeGuy מאפשרת לכם לעשות זאת בקלות. כאמור, הפקסים ששלחתם נשמרים במערכת עבורכם, וזאת מבלי לוותר על אבטחת המידע של הפריטים הנמצאים בה. כמו כן, העלות לשימוש במערכת זו זולה ביותר. תמורת תשלום חודשי של 10 ש"ח בלבד (ללא כל התחייבות), תוכלו לשלוח 20 פקסים במהלך החודש. זו כמות גדולה מאוד בעלויות נמוכות. כל זאת מבלי להסתמך על מערכות שאינכם בטוחים לגבי אמינותן או יעילותן, ועם האפשרות לעבוד עם מערכת מסודרת ומהירה. תוכלו להגיע ביעילות אל פקסים שנשלחו, ולשלוח את המסמכים במהירות, כל זאת מבלי להידרש לרכישת מכשיר פקס או לשימוש באתרים ובמערכות לא אמינות. כמו כן, משלוח פקס באינטרנט מאפשר לכם לבצע זאת כחלק מהעבודה השוטפת ומכל מקום בו אתם נמצאים.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים בנושאים כלליים

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.