OFFICEGUY

הפנים שלכם באינטרנט: עיצוב כרטיס ביקור חינם

הפנים שלכם באינטרנט: עיצוב כרטיס ביקור חינם
נפגשתם במקרה עם לקוח פוטנציאלי או עם מישהו שאתם מעוניינים לשתף עמו פעולה - ושוב שלפתם את כרטיס הביקור העשוי נייר? אם כן, כדאי לכם להתקדם לכלי הפשוט והחכם שמייצר נוכחות דיגיטלית לעסקים רבים מדי יום: כרטיס ביקור דיגיטלי. למה עיצוב כרטיס ביקור חינם הוא פשוט ובעל תוצאה איכותית יותר מששיערתם? מדוע הנוכחות הדיגיטלית חשובה? ומה היתרונות שיכולה להציע מערכת לעיצוב כרטיסי ביקור כאלה? קיראו כאן.

למה כדאי להקים כרטיס ביקור דיגיטלי?

אם גם אתם הולכים לכנסים מקצועיים או לפגישות שונות בנוגע לעסק שלכם כשאתם מצוידים במספר כרטיסי ביקור מנייר, כדאי לכם להתקדם. יש היום דרכים שונות ומתקדמות להציג את מי שאתם ואת מה שאתם עושים, ואפשר לעשות בהן שימוש בקלות ובמהירות. עיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לספר את הסיפור שלכם בצורה פשוטה, תוך חיבור מידי לכל עולמות התוכן הדיגיטליים בהם אתם פעילים. בדרך זו, מי שצופה בכרטיס הביקור שלכם יכול להיכנס בלחיצת כפתור אל פרופיל הפייסבוק או הלינקדאין שלכם, לשמור את פרטי ההתקשרות אתכם בקלות ולהעביר הלאה לגורמים רלוונטיים במידת הצורך. האפשרות להקים ולעצב כרטיס ביקור דיגיטלי הרבה יותר מותאמת לעולם העכשווי וחוסכת לכם לא מעט כסף.

נוכחות דיגיטלית משמעותית

הנוכחות שלכם בעולם הדיגיטלי היא משמעותית יותר מאשר אתם חושבים. באמצעות עיצוב כרטיסי ביקור דיגיטליים ניתן להגיע בצורה יעילה יותר לאנשים רבים יותר - בינהם גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. כרטיסי הביקור המסורתיים דורשים זמן יקר של עיצוב, הדפסה וכמובן שגם הפצה. במידה ושכחתם לקחת אותם עמכם אתם יכולים לפספס בקלות הזדמנויות עסקיות רבות. הנוכחות הדיגיטלית באמצעות כרטיס ביקור שכזה, היא חשובה ביותר. באופן כללי, כדאי מאוד להקפיד על נוכחות דיגיטלית בכל מקום רלוונטי. מסיבה זו, כאשר אתם יכולים לרכז את כל המידע החשוב עליכם ועל העבודה שלכם בדף אינטרנט אחד ולעצב אותו בפשטות עם תמונה שלכם ועם לוגו העסק שלכם, אתם הופכים להיות הרבה יותר נוכחים מבעבר.

מערכת לעיצוב כרטיסי ביקור חינם 

אם גם אתם מעוניינים לעשות זאת בעצמכם - ובקלות, תוכלו לדעת שהדרך פשוטה משחשבתם. ניתן ליהנות מעיצוב כרטיס ביקור דיגיטלי דרך מערכת OfficeGuy. אפליקציית עיצוב כרטיסי ביקור חינם מציעה מספר יתרונות חשובים על היתרונות נמנים האפשרות לבנות ולעצב כרטיס ביקור דיגיטלי אסתטי ואלגנטי, הגדלה של הנוכחות הדיגיטלית של העסק שלכם ברשת ויכולת להירשם באופן מהיר ופשוט, מבלי להידרש לעלויות הקמה ומבלי לשלם דמי מנוי חודשיים. כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם יכלול את הלוגו שלכם, תמונה, שם ותיאור קצר אודותיכם וכפתור המאפשר הפניה לכל מקום דיגיטלי בו תבחרו. כמו כן כולל כרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם אפשרות להזין טקסט הכולל פרטים רלוונטיים אודותיכם ואודות העסק שלכם. תוכלו להוסיף בקלות קישורים לנוכחות שלכם ברחבי הרשת, כולל אל רשתות חברתיות שונות.
האפליקציה מעניקה מעבר לאפשרות של עיצוב כרטיס ביקור חינם, גם אפשרות לקבלת פניות (לידים) בצורה פשוטה מבלי לחשוף את כתובת האימייל שלכם לגולשים.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לשיווק העסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.