OFFICEGUY

שליחת ניוזלטר חינם - האם זה כדאי?

שליחת ניוזלטר חינם - האם זה כדאי?
בעלי עסקים נדרשים לשמור על קשר עם קהל הלקוחות שלהם, ובעולם הדיגיטלי הדבר נעשה באמצעות שליחת דיוור - שליחת ניוזלטר. קיימות מערכות שונות ליצירה ולשליחה של דיוור וקיימות לא מעט מערכות חינמיות. הפיתוי לעשות שימוש במערכת שמבצעת שליחת ניוזלטר חינם הוא גדול. על פי רוב אלו כלים עם ממשק נוח לתפעול, מבלי להידרש להוצאות נוספות. אבל לא תמיד הכל ורוד, ומערכת דיוור חינם יכולה להתגלות כמשהו ממש לא מיטבי עבור העסק שלכם.

למה לשלוח דיוור?

שליחת דיוור ללקוחות היא דרך מצוינת לא רק לשמור על קשר עם לקוחות קיימים, אלא גם אמצעי לשיווק לקהלים שונים וחדשים. כאשר אנחנו שולחים ניוזלטר ללקוחות שלנו אנחנו מאפשרים להם לקבל מידע על שירותים, מבצעים או אינפורמציה חשובה הנוגעת לעולם בו פועל העסק שלנו. המידע הזה יכול לעבור הלאה וגם להיות כלי נהדר למיתוג של העסק. כיום יותר ויותר בעלי עסקים מבינים כי הם שליחת דיוור היא חלק בלתי נפרד מהפעולות השיווקיות של העסק, ולכן הם מעוניינים לקבל פיתרון יעיל ונוח לנושא. בתוך מגוון מערכות שונות המבצעות שליחת ניוזלטר, יש גם לא מעט מערכות לשליחת מיילים בתפוצה חינם. למרות שמדובר בתוכנות חינמיות, הן פחות עדיפות ועלולות לא לתת את המענה הדרוש לנו.

בחירה במערכת דיוור חינם

הנטיה הטבעית של עסקים, במיוחד עסקים קטנים היא לבחור במערכת של הכנת ניוזלטר חינם. השיקולים הם ברורים: ביצוע פעולה הכרחית בשיווק העסק, מבלי לשאת בעלויות נוספות. נשאלת השאלה: מדוע לא לעשות שימוש במערכות חינמיות לשליחת ניוזלטר? והתשובה היא פשוטה: מערכת לשליחת ניוזלטר בחינם - איננה באמת חינמית. כאשר אנחנו עושים שימוש במערכת לשליחת ניוזלטר חינם, אין לנו התקשרות מחייבת עם הצד אשר מספק את השירות. איננו יכולים לדעת אם מי שמתפעל את המערכת מוכר את רשימת הנמענים שלנו והאם רשימת הנמנעים שלנו מאובטחת דיה, כך שגורמים לא רצויים לא יוכלו לגשת אליה בקלות. כאשר אין לנו מחויבות כלשהי לצד השני, כך גם הגורם אשר מפעיל את המערכת אינו מחויב לנו.

אפשרויות שונות לשליחת ניוזלטר

היתרונות בשימוש במערכת בתשלום לשליחת דיוורים הם רבים. ראשית, מערכות דיוור בתשלום מאפשרות ניהול רשימות תפוצה מסודרות, הן מציגות סטטוס שליחה של הדיוור, סטטיסטיקות של פתיחת המייל אצל הנמענים ועוד פונקציות חשובות. מערכת הדיוור של OfficeGuy מאפשרת לנו לשלוח 500 מיילים מדי חודש, בתשלום בסיסי של 25 ש"ח לחודש. התועלת בשימוש במערכת אמינה ומתקדמת היא רבה. מערכת כזו מבטיחה שרשימת התפוצה שלנו תהייה מאובטחת ולא תימסר לצד שלישי. כמו כן, המערכת יכולה להפיק נתונים שונים על כל ניוזלטר שנשלח, כך שהיא מאפשרת התייעלות תמידית וחוסכת במאמצי השיווק. כך, בעלות בסיסית ומשתלמת, ניתן לעשות שימוש חכם ומתקדם באחד הכלים השיווקיים החשובים.

להצטרפות לחודש התנסות במערכת הפצת המסרים של OfficeGuy, לחצו כאן
פוסטים לפי תגיות: מדריכים לשיווק העסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.