OFFICEGUY

חשבונית אונליין

חשבונית אונליין
חלק בלתי נפרד משגרת הניהול השוטף של עסק הוא ניהול החשבונות. ניהול החשבונות כולל כמובן את תהליך שליחת חשבונית מס ללקוח. בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם מתעסקים במעקב אחר שליחת חשבוניות או הפקה שלהן, כתיבת המסמך ושליחה פיזית שלו באמצעים שונים. מדובר במטלה יחסית פשוטה, אך כזו שמסוגלת לגזול זמן יקר ומשאבים. חשבונית אונליין היא אחת הדרכים הקיימות היום לייעל את העבודה עם חשבוניות. קיימות כיום תוכנות שונות המציעות את האפשרות הזו, ושאלה אותה מעלים בעלי עסקים רבים היא, האם יש צורך במעבר לשימוש בחשבונית דיגיטלית, והאם השימוש בה כרוך בעלויות גבוהות?

מה חשבונית אונליין יכולה לעשות עבורכם

השימוש בחשבונית דיגיטלית אינו בגדר גימיק נחמד ותו לא. זו שיטה נוחה ופשוטה ונראה שיותר ויותר עסקים עוברים להפקת חשבוניות דיגיטליות ומייעלים את האופן בו העסק שלהם עובד. חשבונית און ליין מאפשרת שליחה של חשבוניות באמצעות מערכת ממוחשבת. לא עוד פנקסי חשבוניות ידניים - אלא שליחה על ידי המערכת ישירות אל תיבת המייל של הלקוח. הפקת חשבוניות אונליין מאפשרת נוחות מירבית מכיוון שהנתונים של כל לקוח ולקוח נשמרים במערכת ומאפשרים שליחה מהירה. יתרון מובהק של מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות הוא החיסכון המהותי בניירת וכמו כן היא מאפשרת לנהל חשבונות עבור העסק מכל מקום ובכל זמן. ללא צורך להיות ליד פנקס החשבוניות או לגשת לסניף דואר ולשלוח את החשבונית.

האם כל עסק יכול להשתמש בחשבונית דיגיטלית?

התשובה הקצרה היא: כמובן. ובהרחבה, כל עסק מכל סוג ובכל היקף אשר מעוניין להתנהל חכם יותר בהיבט הזה, מוטב שיעבור להפקת חשבוניות אונליין. חשבוניות דיגיטליות הן כלי יעיל בין אם מדובר בעסק עצמאי קטן ללא עובדים או בעסקים בהיקף יותר גדול. העובדה כי הפעולות מבוצעות דרך מערכת ממוחשבת, מאפשרת לתעד בצורה נוחה את העבודה החשבונאית, לשמור על סדר בהיבט הפיננסי ולעקוב אחר תשלומים. חשבונית דיגיטלית מאפשרת חיסכון מהותי בזמן - משאב חשוב לבעלי עסקים אשר רוצים להתמקד בניהול העסק עצמו.
מערכות שונות להפקת חשבונית אונליין מאפשרות הפקת כמות מסוימת של חשבוניות בתשלום מינימלי או בתקופת התנסות בחינם.

מערכת הפקת חשבוניות אונליין חינם

עסקים שונים המעוניינים להתחיל לעבוד עם מערכת להפקת חשבוניות דיגיטליות, נתרעים מאפשרות זו בעיקר בשל המחירים שהם נדרשים לשלם עוד לפני שבחנו את יכולות המערכת ואת האפקטיביות שלה עבורם. מערכת OfficeGuy המאפשרת שליחה של חשבוניות און ליין, כמו גם מסמכים חשבונאיים נוספים, עונה בדיוק על הצורך להתנסות ולבחון את המערכת והתאמתה עבור העסק. המערכת מאפשרת שליחה חינם מדי חודש בחודשו, של 10 חשבוניות. המערכת נוחה וידידותית, והממשק מאפשר הפקת חשבוניות דיגיטליות בחינם - ובעיקר בקלות. המשמעות היא חיסכון מהותי בעלויות, כמו גם החיסכון המתבקש בזמן עבודה יקר.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לניהול חשבונות בעסק/בעמותה

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.