OFFICEGUY

חפשו אותי באונליין - הקמת חנות וירטואלית

חפשו אותי באונליין - הקמת חנות וירטואלית
אחד האתגרים העומדים בפני מי שמעוניין למכור שירות או מוצר אונליין הוא נושא הקמת חנות וירטואלית. לרבים נדמה שפתיחת חנות באינטרנט דורשת עבודת תכנות רבה, והיא מורכבת מדי לתפעול ולהקמה. למעשה, הדרך לפתוח חנות אונליין הולכת ונעשית פשוטה יותר, על ידי שימוש במערכות חכמות להקמה ולניהול של החנות, מבלי לדרוש ידע מוקדם מבעל העסק.

הקמת חנות וירטואלית באמצעות OfficeGuy

אם אתם מוכרים מוצר או שירות, ומעוניינים לעשות את הצעד הבא ולהקים חנות וירטואלית, מערכת OfficeGuy מאפשרת הקמת חנות וירטואלית בצורה פשוטה וידידותית למשתמשים. היתרון הגדול בהקמת חנות וירטואלית במערכת זו הוא המיידיות. ההצטרפות למערכת מתבצעת באופן אוטומטי ומאפשרת התחלת עבודה מיידית על ידי הפצת קישור לעמוד תשלום. עמוד התשלום הוא מאובטח ונוצר בקלות. העמוד מאפשר למכור מוצרים באינטרנט, להירשם לשירותים שונים ולהפעיל אתר לתרומות. הכל כמובן ללא כל התחייבות.

מגוון אפשרויות במקום אחד

המערכת של OfficeGuy פשוטה לתפעול, ומאפשרת לבצע מספר רב של פעולות במקום אחד, בצורה מסודרת ויעילה. הנה חלק מהפעולות שניתן לבצע דרך אפליקציית החנות הוירטואלית:
  • עמוד תשלום מאובטח - יצירת דף תשלום העומד בתנאי החוק, ומאפשר קבלת תשלום כבר בתוך דקות.
  • תמיכה נרחבת - דפי התשלום אותם אפשר ליצור במערכת, תומכים בשפה עברית, אנגלית או ערבית. הם מותאמים לכל מכשיר, דפדפן או כרטיס אשראי.
  • הקמת קטלוג - אחד החלקים החשובים בפתיחת חנות באינטרנט הוא חשיפה של מגוון המוצרים ללקוחות הגולשים בחנות. בשל כך, המערכת מאפשרת ליצור קטלוג לבחירה של מוצרים.
  • דף תשלום למוצר או שירות מסוים - גם אם אתם מעוניינים למכור מוצר או שירות אחד ויחיד, תוכלו לקבל מענה. ניתן ליצור מוצר או שירות דרך המערכת, ולקבל קישור לעמוד התשלום בצורה פשוטה ונוחה.
  • חיבור למערכת ניהול חשבונות - חיבור אוטומטי בין ממשקים המאפשר יצירה של חשבונית או קבלה לאחר שבוצע חיוב, ללא התעסקות במספר מערכות במקביל.
  • יצירת וניהול קופונים - המערכת תומכת בניהול קופונים, ומאפשרת ליצור קופונים חכמים, לקבוע עבורם קוד, תוקף ומספר מקסימלי של שימושים.  
  • עסקאות תשלומים - תמיכה בעסקאות המחולקות לתשלומים.  
  • תרומות - המערכת תומכת באפשרות של קבלת תרומות וניתן להגדיר בה שליחת קבלה, סכום תרומה להזנה חופשית, תרומה חודשית ועוד.  
  • סליקת אשראי - הקמת חנות באינטרנט כוללת גם אפליקציה חכמה לסליקת אשראי, ומאפשרת גם ביצוע חיובים ידניים שלא בוצעו דרך החנות.

עבור מי המערכת מתאימה

פתיחת חנות וירטואלית באמצעות מערכת OfficeGuy, מתאימה לכל מי שמוכר מוצרים או שירותים דרך האינטרנט. בעלי עסקים מסוגים שונים, מבינים כי יש צורך הולך וגובר באפשרות לרכוש אונליין, ולכן לא מעוניינים להישאר מאחור, ולהפסיד לקוחות פוטנציאלים. כמו כן, גם מי שמעוניין ליצור דף תשלום עבור מוצר או שירות בודד יוכל לעשות בה שימוש אפקטיבי. את הקישורים לעמוד התשלום המאובטח ניתן לפרסם באתר האינטרנט, בפייסבוק, במייל או בכל פלטפורמה אחרת.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לקבלת תשלומים בעסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.