OFFICEGUY

קבלות עוסק פטור

קבלות עוסק פטור
ניהול עסק מצריך סדר וארגון, לא משנה באיזה היקף העסק פועל. עוסק פטור אמנם פטור מתשלום מס ערך מוסף, אך אינו פטור מכל הסידורים האדמיניסטרטיביים הכרוכים בלהיות בעל עסק. ההתעסקות העיקרית של עוסק פטור מהבחינה הזו היא הוצאת קבלות על תשלום שהתקבל. דווקא משום שמדובר במשימה חשבונאית אחת (בשונה מעוסק מורשה שחייב בדיווח חודשי ועוד) עוסקים פטורים רבים לא מנהלים בצורה יעילה את כל תהליך הפקת הקבלה ותיעודה.

מערכת OfficeGuy עונה בדיוק על הצורך של עצמאים רבים, המוגדרים כעוסק פטור ורוצים לייעל את התהליך של הוצאת קבלה. כך היא עושה את זה - מתוך הבנת האתגרים של העוסקים הפטורים.

אתגר ראשון: קבלות עוסק פטור כעניין תדמיתי

עוסק פטור מנהל עסק בהיקף קטן יחסית, בהשוואה למשל לעוסק מורשה. יחד עם זאת, העובדה שמדובר בעסק קטן לא צריכה לפגום בתדמית העסק. מערכת OfficeGuy מאפשרת הפקת קבלות עוסק פטור מודפסות, עם לוגו ושם העסק. קבלות מסוג זה מאפשרות לזנוח את פנקס הקבלות המיושן, ומעניקות בונוס תדמיתי גם לעסק הקטן - עסק שלוקח את עצמו ברצינות.

אתגר שני: המשאבים מוגבלים

ההיקפים הקטנים בהם עובדים עוסקים פטורים, מגדירים מראש משאבים מוגבלים. עצמאים הבוחרים לעבוד עם מערכת ממוחשבת לא מעוניינים לשלם תשלום חודשי או להתחייב לתקופה ארוכה. הם רוצים לשמור על הגמישות וליהנות מהפקת קבלות חינם. OfficeGuy מאפשרת הפקה של עד 10 קבלות חינם מדי חודש. הדבר מאפשר שימוש נוח במערכת - בחינם, ובכמות הגיונית של קבלות עבור העסק הקטן. ללא התחייבות, ללא אותיות קטנות וללא הכרח להזין פרטי כרטיס אשראי.

אתגר שלישי: לעשות קצת סדר בבלאגן

עבודה כבעלי עסק מצריכה מראש מידה מסוימת של סדר וארגון. כאשר אתם הבוסים של עצמכם, אין מקום לטעויות. עוסק פטור יכול ליהנות ממערכת זו, הנוחה לתפעול אך בעיקר יוצרת סדר (גם בראש). את המסמכים ניתן להוריד למחשב, להדפיס, לייצר דוחות ולהיות בשליטה ועם אצבע על הדופק לגבי ההתנהלות החשבונאית של העסק.

אתגר רביעי: דרושות אינסוף אפשרויות

לא רק בקבלות עסקינן. מתוך התפיסה שמגוון השירותים לו נדרש בעל העסק הקטן לא מסתכם רק בהוצאת קבלה, המערכת מאפשרת להפיק דרכה גם דרישות תשלום או חשבונות עסקה (חשבוניות עסקה), כמו גם מסמכים חשבונאים אחרים. גם כאן מתאפשרת הפקת דרישת תשלום מטעם העסק, ומעקב על קבלת התשלום והוצאת החשבונית. התהליך פשוט ונוח ומאפשר יעילות בכל ההיבטים החשבונאיים.

אתגר חמישי: יום אחד (אולי) אפרוס כנפיים?

זוהי למעשה שאיפה של רבים מבעלי העסקים המוגדרים כעוסק פטור: לצמוח ולהתרחב. מה יקרה אז? האם המערכת מוגבלת ביכולותיה רק לצרכים של העוסק הפטור? אל דאגה, גם אם תהפכו לעוסק מורשה המערכת של OfficeGuy תצמח יחד איתכם ותעניק לכם מגוון אפשרויות לניהול יעיל יותר של העסק הצומח.

להצטרפות למערכת OfficeGuy והפקת 10 קבלות חינם בכל חודש ללא התחייבות, לחצו כאן
פוסטים לפי תגיות: מדריכים לניהול חשבונות בעסק/בעמותה

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.