OFFICEGUY

ערים? - זה הזמן להתחיל לשלוח מסרונים!

ערים? - זה הזמן להתחיל לשלוח מסרונים!
אם אתם מעוניינים להביא עוד לקוחות אל העסק שלכם או לשמר את קהל הלקוחות הקיים בצורה אפקטיבית - אולי תופתעו לגלות שאחת השיטות היעילות לעשות את זה היא על ידי מסרונים. כן, שליחת מסרון או הודעת SMS נחשבת כיום לאחת השיטות האפקטיביות ביותר, ובעלת אחוזי הפתיחה הגבוהים. למרות שאנחנו חיים בעולם של וואטסאפים, אפליקציות ודרכי תקשורת מתקדמות יותר, אם אתם רוצים לשמור על קשר עם הלקוחות שלכם - שליחת מסרונים היא הדרך.

מי קורא את ההודעה שלכם?

אחד המדדים החשובים ביותר בנוגע לדיוור מכל סוג (בין אם על ידי שליחת מסרונים או שליחה של ניוזלטר במייל) הוא אחוז הפתיחה. הכוונה היא כמה מתוך האנשים אשר קיבלו את ההודעה גם פתחו אותה ולא מחקו אותה ישר או התעלמו. כיום ניתן לומר כי לשליחה של מסרונים יש בממוצע למעלה מ-95 אחוזי פתיחה. המשמעות היא אדירה מבחינה שיווקית: כמות האנשים שנחשפו למסר בהודעה גבוהה דרמטית משליחה של ניוזלטר באימייל. בפלטפורמה של אימיילים אחוזי פתיחה טובים יהיו בין 30 ל-40 אחוז לשם השוואה. מרבית האנשים שיפתחו את המסרון גם יקדישו מספר שניות לקריאה בטרם ימחקו את ההודעה או יתעלמו ממנה.
זה בדיוק פרק הזמן הדרוש להטמיע את המסר השיווקי בצורה חדה ואפקטיבית.

נוחות גם מצד הלקוח

כאשר אנחנו שואלים למה כדאי לשלוח מסרונים חשוב להביט לא רק על הצד של בעל העסק. תקשורת באמצעות מסרונים היא נוחה ואינטימית יותר עם הלקוח. כמובן, חשוב ליצור את המסרונים בצורה שיווקית נכונה, תוך התייחסות אישית אל הלקוח והסתמכות גם על הוותק שלו (האם זו הייתה הרכישה הראשונה שלו? האם הוא לקוח ותיק? או שהוא חוגג יום הולדת או אירוע חשוב היום?). כל אלה, כאשר הם מבוצעים בצורה נכונה ואותנטית מאפשרים לייצר תקשורת נעימה מול הלקוח וחיזוק של הנאמנות שלו כלפי המוצר או השירות שלנו.
בנוסף, גם מבחינה טכנית, שליחת מסרונים מאפשרת ליידע את הלקוח לגבי מבצעים או סטטוס של הזמנת המוצר. ניתן לעדכן אותו במשלוח אשר צפוי להגיע אליו, לאפשר לו לשנות את המועד או לשלוח בקשה מיוחדת. כל אלה עושים את ההבדל מצידו של הלקוח ומוסיפים לתחושה ש"רואים אותו".

יותר נתונים - יותר תובנות

שמירה על קשר עם לקוחות באמצעות שליחת מסרונים, היא דרך יעילה לשמור על מאגר מסודר של פרטי הלקוחות. כך תוכלו לבצע פילוח לפי נתונים שונים (לדוגמה, ימי הולדת או יום נישואים) ולשלוח הצעות ממוקדות אל הלקוחות הספציפיים האלה. שימוש במסרונים יאפשר לכם ללמוד על אטרקטיביות של מבצעים או הצעות מסוימות ללקוחות, להבין יותר טוב את הצרכים של הלקוחות (באמצעות אפשרות לתקשר איתם עם מסרונים) ולהפוך את התקשורת לדו כיוונית, דבר אשר יאפשר לכם גם לקבל פידבק מדויק יותר מהלקוח.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לשיווק העסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.