OFFICEGUY

שירותי סליקת אשראי לעסקים קטנים

שירותי סליקת אשראי לעסקים קטנים
OfficeGuy גאה להעמיד לרשותכם אפליקציה ייעודית לסליקת אשראי באינטרנט המתאימה גם לעסקים קטנים. מדובר באפליקציה מתקדמת העומדת בסטנדרטים המחמירים ביותר של אבטחת מידע, בה ניתן להשתמש מכל המכשירים הניידים והנייחים עם כל הדפדפנים ומערכות ההפעלה.

שימוש פשוט, קל ונוח

בעזרת שירותי סליקה לעסקים קטנים ניתן לבצע חיובים של לקוחות באופן מיידי מכל מקום ובכל עת, וזאת במספר דרכים. ראשית, תוכלו לבצע את החיוב באופן ידני באמצעות האפליקציה. דרך נוספת היא חיוב מצד הלקוח באופן עצמאי בעזרת דף תשלום מאובטח המוצע תחת אפליקציית חנות וירטואלית. לבסוף, קיימת אפשרות לחיוב אוטומטי באמצעות אפליקציית בילינג המאפשרת חיובים מחזוריים. אגב, יש אפשרות גם לשילוב של שלושת האפליקציות ובכך ליצור חיובים מחזוריים שבהם הלקוחות מחייבים את עצמם באופן עצמאי דרך החנות הוירטואלית.

הצטרפות מהירה ועמלות נמוכות

אל שירותי סליקת אשראי לעסקים קטנים תוכלו להצטרף כבר עכשיו ולהמתין פחות מדקה אחת עד לתחילת השימוש. מדובר בהצטרפות דרך מאגד המבוססת על שיתוף פעולה של OfficeGuy עם חברת אשראי חיצונית, המעניקה לכם מספר יתרונות חשובים. מלבד ההצטרפות המיידית אתם נהנים מעמלת סליקה של 1.5% +מע"מ בלבד, מלבד בכרטיסי אמריקן אקספרס ודיינרס שבהם העמלה עומדת על 4%. כמו כן, קיימת אפשרות לניכיון תשלומים בעלות של 0.75% לכל תשלום (קבלת תשלום מיידי בגין עסקאות תשלומים). אפשרות נוספת היא להצטרף אל השירות דרך ספק קיים בחברת אשראי אך יש לציין כי היא מעט מסובכת יותר ומצריכה מילוי טופס בקשה לפתיחת מסוף אצלנו.
אנחנו ממליצים על התחלה בהצטרפות מהירה דרך המאגד למי שעדיין לא מחזיק מסוף.

אפליקציה מתקדמת ונוחה

תוכנת סליקת האשראי שלנו מהווה את המילה האחרונה בתחום ומעמידה לרשותכם מספר יתרונות חשובים, כגון ממשק חיוב נוח מאוד ואינטואיטיבי ושמירה מוצפנת של כרטיסי אשראי בסטנדרט האבטחה הגבוה ביותר. בנוסף, אתם מקבלים קבלה או חשבונית מייד עם מעמד החיוב ותיעוד של היסטוריית החיובים, כאשר המערכת תומכת בכל כמות סליקות וכן בזיכוי אשראי.

הצטרפות לשירות

כאמור, תוכלו להצטרף לשירותי סליקה לעסקים קטנים כבר עכשיו דרך האתר. מוזמנים גם לפנות אלינו בכל שאלה בדוא"ל או בטלפון.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לקבלת תשלומים בעסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.