OFFICEGUY

חשבונית ירוקה חינם

חשבונית ירוקה חינם
ניהול נכון של עסק עצמאי, מתחיל בראש ובראשונה מהקפדה על סדר וארגון. בייחוד כאשר מדובר על הוצאת חשבוניות. עסק המוגדר בתור עוסק מורשה, נדרש להוציא חשבונית מס עבור כל מוצר או שירות שסיפק ללקוח. החשבונית משמשת לחישוב המיסוי של כל אחד מהצדדים בעסקה, ולמעשה היא חלק בלתי נפרד מעבודתו של העוסק המורשה. כיום עסקים רבים עוברים להוצאת חשבוניות ממוחשבות באמצעות מערכת דיגיטלית, וזונחים את החשבוניות הידניות. מגוון התוכנות הקיימות כיום להפקת חשבוניות מס ממוחשבות עשוי לבלבל ולהקשות על הבחירה באחת מהן. הנה כמה מהדברים שכדאי לבדוק בבחירת תוכנה לחשבוניות.

מדוע כדאי לעבור להפקת חשבוניות מס ממוחשבות

כאמור, עסקים רבים עוברים לעשות שימוש בחשבוניות דיגיטליות ומעדיפים אותן על פני הפנקס הידני. יש לכך מספר סיבות, כאשר המרכזית שבהן היא הרצון לשמור על סדר בניהול החשבונות. נוסף על כך, החשבונית הממוחשבת מייתרת את השימוש בדואר רשום, ובבדיקה שהחשבונית אכן הגיעה ליעדה. החשבונית הדיגיטלית נשלחת באמצעות אימייל אל הלקוח, ומאפשרת תיעוד נוח ופשוט של השליחה.
יחד עם זאת, חשוב לקחת בחשבון שלא כל התוכנות הקיימות כיום בשוק מאפשרות חיסכון בעלויות של הוצאת חשבונית ממוחשבת. חלקן כוללות דמי שימוש חודשיים קבועים, או דרישה להתקנה במחשב - ובכך הופכות את העניין למסורבל יותר ולפחות אפקטיבי. תוסיפו לכך את העלויות הנילוות לניהול עסק המוגדר כעוסק מורשה, ותבינו מדוע בעלי עסקים שונים נרתעים משימוש בחשבונית דיגיטלית. מערכת OfficeGuy לוקחת את החסרונות הקיימים בהרבה מהתוכנות, והופכת אותם ליתרונות.

מה חשוב שמערכת חשבונית ירוקה חינם תבצע?

הבחירה בתוכנה להפקת חשבוניות באינטרנט, צריכה להתחשב במספר שיקולים ומאפיינים שכדאי שיימצאו במערכת בה תבחרו לעשות שימוש: 
  • נוחות התפעול: שימוש יעיל במערכת להפקת חשבוניות באינטרנט, ייעשה על פי רוב בתוכנה נוחה לתפעול ובעלת ממשק ידידותי למשתמש. מערכת עם ממשק נוח מאפשרת לשמור נתונים קבועים, לבצע במהירות את הפעולה ולחסוך זמן רב.
  • עלויות: בין שלל ההוצאות של העוסק המורשה, כדאי שהתוכנה לחשבוניות לא תדרוש עלויות שימוש גבוהות. תוכנת OfficeGuy מאפשרת הפקת כמות של עשר חשבוניות חינם בכל חודש. מדובר בחיסכון משמעותי לאורך זמן. כמו כן, המערכת לא דורשת התחייבות לשימוש בה ואין צורך להזין פרטי כרטיס אשראי עבור השירותים החינמיים שהיא מציעה.
  • שימוש בכל מקום: יתרון נוסף של מערכת OfficeGuy הוא האפשרות לעשות בה שימוש בכל מקום בו אנו נמצאים. התוכנה עצמה קיימת בענן, ואין צורך להוריד אותה אל המחשב על מנת להשתמש בה. המשמעות היא יעילות מקסימלית וחיסכון בזמן ומשאבים.
  • מעקב ובקרה: שימוש בתוכנה להפקת חשבוניות מאפשר מעקב יעיל אחר הניהול השוטף של העסק. באופן כזה, הכל מתועד וניתן לאתר במערכת כל מסמך חשבונאי שיצא ללקוח. כמו כן, במערכת כמו OfficeGuy ניתן להפיק דוחות ולהציג את הנתונים השונים באמצעות גרפים, מה שמאפשר להיות עם אצבע על הדופק.
פוסטים לפי תגיות: מדריכים לניהול חשבונות בעסק/בעמותה

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.