OFFICEGUY

גביית דמי חבר באמצעות אפליקציית הוראות קבע

גביית דמי חבר באמצעות אפליקציית הוראות קבע
אתגר ממשי בתחום הגבייה בעסקים הוא גביית דמי חבר ממנויים של העסק. במידה והגבייה לא מבוצעת באופן תקין ומדויק, עלולים להיגרם הפסדים כלכליים לעסק, אי נעימויות מול הלקוחות והתעסקות לא יעילה על חשבון נושאים אחרים החשובים לעסק. תשלום דמי חבר יכול להיעשות על ידי כרטיס אשראי או באמצעות הוראת קבע מדי חודש בחודשו. ניתן לעשות זאת באופן ידני או בשיטות פחות מתקדמות, אך הדרך הנוחה והפשוטה הקיימת כיום בנושא תשלומי דמי חבר היא מערכת חיוב הוראות קבע דיגיטלית. קיראו כאן על הדברים אותם ניתן לבצע במערכת זו.

תשלום דמי חבר באופן אוטומטי

אם בעסק שלכם אתם גובים דמי חבר מכל סוג, בוודאי תהיתם איך ניתן לבצע זאת בצורה פשוטה ואוטומטית. מערכת חיוב הוראות קבע אוטומטית מאפשרת לבצע את הגבייה מהלקוח ולאחר מכן היא מפיקה את החשבונית (או הקבלה) ושולחת אותן ישירות אל הלקוח/ה. שימוש במערכת זו הופך את כל תהליך הגבייה אשר יש צורך לבצע אותו באופן קבוע - לתהליך אוטומטי ויעיל הרבה יותר. אפליקציית הוראות קבע מאפשרת לגבות את תשלום דמי החבר בין אם באמצעות כרטיס אשראי או על ידי חיוב של הוראת קבע. הלקוח מצידו מחויב באופן קבוע ואינו נדרש לבצע כל פעולה מעבר לכך. הוא מקבל את הפירוט באופן קבוע ואוטומטי באמצעות קבלה על התשלום.

היתרונות בגבייה באמצעות אפליקצית הוראות קבע

כאמור, ביצוע הגבייה בפועל ושליחת קבלות ללקוח הוא אחד היתרונות המהותיים של בחירה בשימוש באפליקציית הוראות קבע. חלק נוסף אשר מהווה יתרון משמעותי הוא האפשרות של המערכת להתמודד עם תקלות חיוב שונות. בפעולת החיוב עלולות להתגלות תקלות שונות ולגרום לכשלון בחיוב. במצבים אלה, המערכת יודעת לזהות את התקלה, להתריע באופן אוטומטי למשלמים ומאפשרת להם לפתור את התקלה בעצמם, מבלי התערבות של נציג הארגון. הדבר חוסך זמן עבודה יקר באופן דרמטי, מכיוון שאין צורך מצד העסק להתמודד עם התקלה או עם הבירור - אך המערכת בו זמנית מסוגלת בזמן אמת להתריע על כשל ולסייע בפיתרון מהיר שלו בכך. כאשר המערכת יעילה והחיובים מבוצעים בצורה שוטפת ומדויקת, הדבר מאפשר ניהול פיננסי יעיל יותר של העסק, והיעדר טעויות אשר עלולות להיגרם מרישום לא מדויק או מחיוב שנכשל.

עבור מי זה מתאים?

שימוש באפליקציית הוראות קבע לצורך גביית דמי חבר משפרת תהליכים בכל עסק הנדרש לגבייה מסוג זה. לא משנה מה סוג השירות או המוצר אותו אתם מציעים - במידה והלקוחות שלכם נדרשים לשלם דמי מנוי או דמי חבר, המערכת מאפשרת לקצר משמעותית את זמן העבודה, לחסוך בכוח אדם ולהפנות את המשאבים לעשייה מקצועית בתחום פעילותו של העסק. יתר על כך, גבייה מסודרת באופן ממוחשב, היא גבייה יעילה יותר שאין בה מקום ל"פספוסים" מכל סוג ועשויה לשפר את הרווחיות של העסק. גם מבחינה תדמיתית שימוש באפליקציית הוראות קבע מועיל לעסק המבצע את גביית דמי החבר בצורה מסודרת, על ידי שליחה של קבלות או חשבוניות.

פוסטים לפי תגיות: מדריכים לקבלת תשלומים בעסק

תגובות הגולשים

אני מאשר/ת את פרסום התגובה שלי בדף זה.
המידע באתר זה אינו מהווה ייעוץ משפטי או חשבונאי. יש להעזר באנשי מקצוע על מנת לקבל חוות דעת רשמית.